SULTAN JOHOR HADIAHKAN KAPAL TERBANG SEMPENA HARI JADI TMJ



 

DYMM Sultan Ibrahim, Sultan Johor sangat sayang kepada anaknda baginda dan juga rakyatnya. Bersempena dengan keputeraan anakndanya  Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, baginda telah berkenan untuk menghadiahkan sebuah kapalterbang kepada TMJ yang juga merupakan pewaris Takhta Kesultanan Negeri Johor 

Dalam pada itu TMJ laman facebook Johor Southern Tigers telah memuatkan petikan ucapan terima kasih TMJ kepada seluruh rakyat Johor.



Saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih dan penghargaan kepada semua yang telah mengucapkan selamat dan mendoakan saya sempena hari keputeraan saya.

Saya telah membuat keputusan, setelah menerima pandangan dan nasihat DYMM Tuanku, untuk mengagihkan lembu di setiap daerah untuk berbuka puasa, selain menghulurkan sedekah kepada anak-anak yatim dan golongan yang kurang berkemampuan di se
luruh Johor. Demikianlah niat saya. Selamat menjalani ibadah puasa kepada seluruh muslimin dan muslimat.

DYAM Brigadier Jeneral Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor.



0 Response to "SULTAN JOHOR HADIAHKAN KAPAL TERBANG SEMPENA HARI JADI TMJ"

Post a Comment